در زندگیمان
نوشته شده توسط : شیدا

در زندگیمون...

در زندگیمان لحظه هایی است که هرگز توان فهم آنها نیست.

مهم نیست چگونه میکوشیم...

باز هم.....   باید هرچه در توان داریم به کار بندیم.

در زندگیمان آرزوهایی است ممکن است هرگز به آنها دست نیابیم...

مهم نیست تا چه حد دل بسته ایم

باز هم.....    باید وفادارانه دل ببندیم ...

که آنچه باور داریم که هست خواهد بود و هر آنچه ناممکن می نماید ممکن می شود...

در زندگی چه بسیارند که باید تغییرشان دهیم و مهرشان کنیم...

وقتی خود به آنچه کمتر از ما تاثیر می پذیرد می پردازیم...

دیگر از ماست که بر ماست

برای رسیدن به مطلوب خویش باید خود زمینه ساز باشیم....

 





:: بازدید از این مطلب : 498
|
امتیاز مطلب : 68
|
تعداد امتیازدهندگان : 17
|
مجموع امتیاز : 17
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
شیدا و محمد در تاریخ : 1389/12/6/5 - - گفته است :
سلام
شیدا خانوم هم اسم خودم هستیا... من عاشق این اسم هستم...
امیدوارم تو و عشقت همیشه همینطور عاشق بمونید
لینکت کردم عسیسمش

/commenting/avatars/avatar10.jpg
پرستو در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
سلام ممنون از اینکه بهم سرزدی...وبلاگت فوق العاده است....به امید موفقیت بیشترت....بهم سر بزن واگه دوست داشتی بگو باچه اسمی لینکت کنم؟

/weblog/file/img/m.jpg
ایمان در تاریخ : 1389/12/5/4 - - گفته است :
affarin kochoolohaye khoob,movazeb khodetoon va eshghetoon bashid o say konid az hamin hala vaffadari ro yad begirid yani ink say konid hamishe ba ham bashid
khoshbakht bashid


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: